Na słodko do klienta
Istnieje wiele różnych sposobów na reklamowanie swojej firmy i prowadzenie relacji z klientami. Można sięgać do reklamy zewnętrznej, reklam multimedialnych, ulotek i wielu innych, mniej albo bardziej skutecznych.
Stara marketingowa prawda mówi, że najlepszym sposobem promocji, utrwalenia dobrego wizerunku każdej firmy jest wywołanie u klientów pozytywnych emocji związanych z firmą. Słodycze instynktownie wywołują właśnie takie emocje. Ciastka i cukierki to idealne dopełnienie firmowej kawy. Deser w naszej kulturze kojarzy się z przyjemnością i relaksem.
Rozdawanie słodyczy to skuteczny i stosunkowo niedrogi sposób pozwalający na kontakt z nazwą i/lub logiem firmy przez czas wystarczający na ich zapamiętanie.
Różnego rodzaju imprezy okolicznościowe, czy akcje promocyjne to doskonała okazja do rozdania słodkości. Do tego celu świetnie nadają się krówki z logo, lizaki reklamowe, ciastka czy prasie mleczka (zobacz więcej na www.majami.pl – szczególnie Mufito).
Wyżej wymienione słodycze, ze względu na swój kształt mają stosunkowo dużą powierzchnię reklamową, na której świetnie widoczne będzie logo każdej firmy.
W celu podkreślenia wyjątkowości własnej marki, warto stworzyć unikalne graficznie opakowanie , z logo firmy lub inną łatwą do zapamiętania grafiką. Jest to skuteczny sposób na zwrócenie uwagi na nasz podarunek, a tym samym na naszą firmę.
Wszędzie tam gdzie możemy dojść bezpośredni do klienta jednocześnie nie narzucając się wybór cukierków wydaje się doskonałym rozwiązaniem. Najczęściej cukierki reklamowe towarzyszą wszystkim stoiskom na najróżniejszych targach, konferencjach oraz sympozjach.
Jedna uwaga. Decydując się na taki sposób promocji trzeba mieć bezwzględną pewność co do jakości rozdawanych słodyczy. Mamy bądź co bądź do czynienia z produktem spożywczym, który ma jakiś okres przydatności do spożycia. Dlatego wybierajmy produkty uznanych producentów, najlepiej przestrzegających systemy jakości oraz zamawiajmy tylko tyle słodyczy, ile jesteśmy w stanie rozdać przed datą ich przydatności do spożycia.
Artykuł sponsorowany